Kawasaki Z300 este o motocicleta complexa propulsata de un motor docil, fiind ideala pentru segmentul entry level. Are aceeasi tehnologie care echipeaza si celelalte modele din seria Z si se remarca prin aceleasi performante.
Noua motocicleta a producatorului japonez Kawasaki este primul super-naked ce beneficiaza de un motor din clasa 300cc devenind astfel liderul pe segmentul sau. Kawasaki Z300 este construita pe acelasi cadru care echipeaza si versiunea sport de 300cc insa design-ul si stilul este foarte asemanator cu cel al modelelor din seria Z.
Astfel noua motocicleta Kawasaki a preluat motorul de pe modelul Ninja 300. Cu o capacitate de 296cmc si doi cilindri in paralel, acesta dezvolta 39 cai putere la o turatie de 11.000 rpm si un cuplu maxim de 27 Nm la 10.000 rpm. Motorul beneficiaza de sistemul DFI (Digital Fuel Injection) care asigura amestecul perfect de aer si benzina pentru o functionare optima si performanta a motorului, oferind un consum redus de combustibil si o pornire usoara. Pentru o mai buna rezistenta carcasa cilindrilor a fost turnata sub presiune, fiind dintr-un aliaj de aluminiu foarte usor si rezistent. Transmisia este pe lant iar cutia de viteze are 6 trepte.
Motocicleta mai este echipata si cu sistemul Assist & Slipper Clutch care provine din lumea curselor. Sistemul asistat anti-derapaj al ambreiajului asigura o schimbare mult mai usoara a treptelor, prevenind astfel pierdera controlului asupra rotilor. Sistemul de sincronizare a supapelor DTV (Dual Throttle Valves) este prezent si pe Kawasaki Z300 2015, acesta permite schimbarea alternativa in functie de turatiile motorului obtinandu-se astfel maximum de performanta atat in turatii scazute cat si in turatii ridicate, consumul de combustibil fiind si el redus semnificativ.
Sistemul de suspensii este acelasi ca la modelul Ninja 300, astfel Kawasaki Z300 are o furca telescopica, in timp ce suspensia spate este de tipul Uni-Trak cu amortizor pe gaz reglabil. Franele sunt pe disc cu un diametru de 290mm iar pe spate este prezent un disc de 220mm. Sistemul ABS este optional.
Cadrul este unul rigid tip diamond. Acesta asigura o stabilitate mult mai sporita pe sosea chiar si in cazul vitezei mari. Suporturile pentru montarea motorului pe sasiu sunt din cauciuc reducand astfel vibratiile ce survin in momentul pilotajului. Confortul oferit pasagerilor este completat de scaritele pentru picioare, confectionate din aluminiu si de noua protectie pentru radiator care protejeaza foarte bine rider-ul de caldura degajata de motor. Pozitia de condus este una relaxanta, asta si datorita ghidonului larg montat pe noul Z300. Anvelopa spate are un profil mai lat, de 140 mm. Rotile au o dimensiune de 17 inchi.
Mai putem adauga faptul ca motocicleta Kawasaki Z300 a fost proiectata pentru a fi accesibila unui public larg, aflat in cautarea de motociclete practice dar totodata sportive.
Inspirata de circuit, motocicleta Kawasaki Ninja 400 ofera pentru sezonul 2023 performanta incredibi... citeste mai mult
Un vehicul competitional de referinta, Kawasaki KX250 reprezinta o motocicleta fundamental... citeste mai mult
Kawasaki Z900RS SE 2022 imbratiseaza mostenirea clasica pe care o impleteste in mod armonios cu... citeste mai mult
Motocicleta 2022 Kawasaki Z900 50th Anniversary reprezinta o editie aniversara, special co... citeste mai mult
W800 pastreaza viu spiritul dinastiei Kawasaki W prin detaliile atent gandite si ingineria moderna! ... citeste mai mult
Ce mini dirt bike Kawasaki este mai potrivit pentru juniorul din familie? Alegerea unei &... citeste mai mult