Beneficii
Kawasaki Z7 Hybrid '24
Contacteaza-ne pentru pret!
Imaginile produselor prezentate pe site sunt cu titlu de prezentare si pot diferi in orice mod (culoare, aspect etc.) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site.
* Ofertele sunt disponibile in limita stocului.
* Validarea comenzii va avea loc doar dupa confirmarea telefonica a reprezentantului de vanzari.
- Kawasaki Z7 Hybrid '24
- Descriere
- Review-uri
- Produse recomandate
Descriere
Kawasaki Z7 Hybrid 2024 vine echipata cu o unitate de putere unica ce combina un motor pe combustie interna 451 cc si un motor compact de tractiune. Este prima motocicleta-hibrid din lume care ofera riderilor o experienta complet noua datorita pachetului sau mid-size cu acceleratia instanta a unui model supersport clasa 1000cc de la start (cu e-boost), cu economie de combustibil similara unui model clasa 250cc, precum si o pilotare sportiva. Urmand calea deschisa de Ninja 7 Hybrid, modelul Z7 Hybrid dispune de trei moduri de conducere diferite care ofera fiecare caracteristici de pilotare distincte si featuri inovatoare.
Prima motocicleta puternica tip hibrid de productie in masa din lume se caracterizeaza prin zero emisii si o rulare silentioasa.
Tehnologia puternica hibrida a Kawasaki inseamna ca motocicleta poate fi operata doar ca EV, ICE sau o combinatie a celor doua.
Motorul 451 cc a fost special adaptat pentru a oferi ori viteze automate, ori selectabile manual, in vreme ce motorul EV racit cu apa sta in spatele celor doi cilindri ai motorului ICE, creand astfel un pachet compact per ansamblu care faciliteaza distributia greutatii.
Interfata este prietenoasa cu riderul. De la pozitia de riding relaxata, sportiva care avantajeaza o tipologie larga de piloti, pana la layout-ul comutatorului, toate aspectele legate de interfata lui Z7 Hybrid au fost gandite pentru a fi intuitive si pentru a inspira incredere.
Operare combinata EV si ICE.
Echiparea cu e-Boost garanteaza performanta crescuta si acceleratie mai puternica. In functie de modul de pilotare selectat.
Sasiu atent proiectat pentru o manevrabilitate sportiva. Designul specific modelelor sport bike a fost utilizat cu atentie pentru a aranja toate componentele unitatii de putere hibride (ICE, motor de tractiune, pachet de baterie, ISG) intr-un cadru trellis usor pentru a obtine manevrabilitatea zvelta pentru care sunt recunoscute modelele sport din lineup-ul Kawasaki.
Culorile si grafica lui Z7 Hybrid contureaza o imagine fresh si futuristica pentru modelele Kawasaki HEV. Motocicleta se distinge cromatic prin culorile argintiu si verde-lime, la care se adauga finisajele semimate.
Luminile LED complete contribuie la un look modern si un styling subtire.
Multumita contributiei motorului de tractiune din dotare, Z7 Hybrid ofera economie superioara chiar si lui Ninja 250 din gama producatorului japonez.
Pachetul include ALPF (Automatic Launch Position Finder).
Instrumentarul 4.3” digital TFT complet color ofera cockpit-ului un aspect de ultima ora, in timp ce este capabil sa se conecteze la motocicleta fara fir pentru a asigura o experienta imbunatatita de motociclism.
O noua versiune a Rideology the App va fi introdusa pentru Kawasaki Hybrid. Informatia disponibila se va axa asupra datelor generale deja utilizate de aplicatia Rideology pentru alte vehicule, precum si asupra mai multor update-uri si aspecte unice operarii unui vehicul HEV pe doua roti.
Caracteristici tehnice:
- motor 451 cc, racit cu lichid, 4 timpi, parallel twin, DOHC, 8 valve
- pornire electrica
- tip baterie Litiu-ion
- capacitate nominala baterie 27.2 Ah
- greutate totala baterie 13 kg
- putere maxima 51.1 kW - 68 CP / 10,500 rpm
- emisii CO2 in mod ECO-HYBRID (AT): 86 g/km
- consum in mod ECO-HYBRID (AT): 37 L/100 km (WMTC Clasa 3-2)
- emisii CO2 in mod SPORT-HYBRID (MT): 92 g/km
- consum in mod SPORT-HYBRID (MT): 4.O*L/100 km (WMTC Clasa 3-2)
- cutie 6 viteze
- ambreiaj umed, multidisc
- cadru Trellis, otel de inalta rezistenta
- garda la sol 130 mm
- rezervor 14 litri
- inaltime sa 795 mm
- greutate 225 kg
- frana fata 2 discuri, Ø 300 mm, 2 pistoane
- frana spate 1 disc Ø 220 mm, 2 pistoane
- suspensie fata furca telescopica Ø 41 mm
- suspensie spate
- Bottom-link Uni-Trak, amortizor pe gaz, ajustabilitate arc in preincarcare.
Puterea afisata este puterea constructiva declarata de Producator si poate diferi de cea omologabila, dezvoltata de vehicul ca urmare a limitarii puterii din fabrica, in vederea respectarii reglementarilor in domeniu. Pentru mai multe detalii vezi aici.